Innan vi inleder ett samarbete träffar vi gärna de ansvariga i er styrelse. På så vis försäkrar vi oss om att vi fullt ut förstår era behov och dessutom får vi en chans att visa er vilka tjänster och rutiner som vi kan erbjuda för att underlätta er vardag.
Sedan träffar vi gärna föreningens styrelse löpande en eller ett par gånger per år. Då går vi i detalj igenom den ekonomiska driften, allmänna uppföljningar och hur den nära framtiden ser ut för just er förening.
Hos Valorem har därför bostadsrättsföreningens styrelse tillgång till att se bokföring, lägenhetsregister och alla sina fakturor via internet. Detta är möjligt tack vare att vi scannar allt material, som tex leverantörsfakturor. Att allting är lättillgängligt gör arbetet för styrelsen så mycket enklare. Bara några knapptryckningar bort kan man som styrelsemedlem snabbt få svar på många av sina frågor. Via vår hemsida når ni relevanta rapporter och information närhelst det passar er. Man kan alltså befinna sig i princip var som helst i världen när man attesterar föreningens fakturor eller kollar fjolårets elförbrukning. Vill man istället titta på en resultatrapport eller undersöka om någon medlem är sen med avgiftsinbetalningen går det också bra.
Era lägenhetsinnehavare kan också betala sina månadsavier via e-faktura, vilket underlättar för dem när de ska betala.